Допомога по on-line поповненню рахунку скретч-карткой

1. Дана послуга не надається:

  • Юридичним особам усіх форм власності та фізичним особам-підприємцям
  • Абонентам, номери телефонів яких знаходяться в стані тимчасового припинення контракту.

2. Для поповнення рахунку необхідно:

  • Придбати скретч-карту;
  • На сайті компанії Інтертелеком зайти на сторінку «Поповнення рахунку скретч-карткою ІТ»
  • Вказати у відповідному полі номер телефону в необхідному форматі, на особовий рахунок якого здійснюється поповнення;
  • Щоб уникнути непорозумінь з помилками, повторити введення номеру телефону у відповідному полі підтвердження номеру;
  • При поповненні скретч-картою старого зразка вказати номер скретч-карти (8 цифр);
  • Ввести PIN-код (вказаний на скретч-картки, для скретч-карт старого зразка - 5 цифр, для скретч-карт нового зразка - 14 цифр);
  • Підтвердити закінчення операції поповнення рахунку натисненням кнопки «Відправити».

 

3. Після відправки даних поповнення рахунку:

3.1 У разі вдалого поповнення рахунку видається наступне повідомлення: «Поповнення на ХХ грн. виконано вдало». На номер, для якого проводилося поповнення рахунку система відправляє SMS з текстом: «Vash schot popolnen s sayta assa.intertelecom.ua na ХХgrn. (SCRETCHCARD)» де ХХ - сума поповнення.

Примітка. Повідомлення «Поповнення на ХХ грн. виконано вдало» гарантує надходження коштів на особовий рахунок зазначеного номера телефону. Відправка SMS є тільки інформаційною.

3.2 У разі невдалого поповнення відправляються наступні повідомлення:

  • Помилка 0000: операція тимчасово недоступна спробуйте пізніше -  послуга тимчасово недоступна, в цьому випадку спробуйте поповнити рахунок пізніше.
  • Помилка 0101: неіснуючий номер скретч-карти - переконайтеся, що ви вірно вводите номер скретч-карти. У разі повторення помилки повідомте про це оператора Центру інформаційної підтримки Інтертелеком.
  • Помилка 0102: невірний тип скретч-карти - переконайтеся, що ви вірно вводите номер скретч-карти і це - скретч-карта поповнення рахунку компанії Інтертелеком.
  • Помилка 0103: спроба одночасної активації, спробуйте пізніше - в момент активації скретч-карти вже відбувається активація цієї ж скретч-карти. Спробуйте активувати скретч-карту ще раз. У разі повторення помилки повідомте про це оператора Центру інформаційної підтримки Інтертелеком.
  • Помилка 0104: невірний номер скретч-карти або скретч-картка не оплачена - переконайтеся, що ви правильно вводите номер скретч-карти. У разі повторення помилки необхідно звернутися до Центру інформаційної підтримки компанії Інтертелеком.
  • Помилка 0204: спроба активації раніше активованої скретч-карти – на момент активації скретч-карта вже була активована. Для уточнення інформації потрібно звернутися до Центру інформаційної підтримки компанії Інтертелеком.
  • Помилка 0301: зазначений неіснуючий номер телефону або технологічний – перевірте номер телефону, який вводите для поповнення. У разі повторення помилки повідомте про це оператора Центру інформаційної підтримки Інтертелеком.
  • Помилка 0302: зазначений номер телефону зі штрафом – перевірте номер телефону, який вводите для поповнення. У разі повторення помилки необхідно звернутися в Центр обслуговування абонентів компанії Інтертелеком для відновлення контракту.
  • Помилка 0303: телефон знаходиться в тимчасовому припинення контракту – перевірте номер телефону, який вводите для поповнення. У разі повторення помилки необхідно звернутися в Центр обслуговування абонентів компанії Інтертелеком для відновлення контракту.
  • Помилка 0401: номер телефону зареєстрований на юридичну особу або фізичну особу-підприємця, платіж неможливий – перевірте номер телефону, який вводите для поповнення. У разі повторення помилки необхідно поповнити рахунок іншим способом.
  • Помилка 0404: абонент заблокований за невірний введення PIN_CODE. – Абонент заблокований за фрод активації. Невірні спроби введення склали - більше 5 разів. Необхідно звернутись до Центру інформаційної підтримки Інтертелеком або до Центру обслуговування абонентів компанії Інтертелеком для розблокування вашого номера. При собі обов'язково мати оригінал скретч-карти.
  • Помилка 0406: активувати не вдалося. – Спробуйте ще раз. У разі повторення помилки повідомте про це оператора Центру інформаційної підтримки Інтертелеком.
  • Помилка 0411: введено невірний PIN_CODE – перевірте введений вами пін-код, будьте уважні: при невірному вводі пін-коду 5 разів поспіль на номері блокується можливість поповнення рахунку скретч-карткою.
  • Помилка 0412: введено неправильний PIN_CODE 2 разів поспіль – перевірте введений вами пін-код, будьте уважні: при невірному вводі пін-коду 5 разів поспіль на номері блокується можливість поповнення рахунку скретч-карткою.
  • Помилка 0413: введено неправильний PIN_CODE 3 разів поспіль – перевірте введений вами пін-код, будьте уважні: при невірному вводі пін-коду 5 разів поспіль на номері блокується можливість поповнення рахунку скретч-карткою.
  • Помилка 0414: введено неправильний PIN_CODE 4 разів поспіль – перевірте введений вами пін-код, будьте уважні: при невірному вводі пін-коду 5 разів поспіль на номері блокується можливість поповнення рахунку скретч-карткою.
  • Помилка 0415: введено неправильний PIN_CODE 5 разів поспіль. – Абонент заблокований за невірний введення PIN_CODE. - Зверніться до Центру обслуговування абонентів компанії Інтертелеком для розблокування вашого номера. При собі обов'язково мати оригінал скретч-карти.
  • Помилка 0420: скретч-картка не оплачена. Перевірте введений вами пін-код. При повторенні цієї помилки необхідно звернутися до Центру інформаційної підтримки Інтертелеком, в Центр обслуговування абонентів, або в точку продажу скретч-карти.
  • Помилка 0421: скретч-карта не активна. Перевірте запроваджуваний вами пін-код. При повторенні помилки необхідно звернутися до Центру інформаційної підтримки компанії Інтертелеком.
  • Помилка 0422: скретч-карта заблокована. Перевірте введений вами пін-код. При повторенні помилки необхідно звернутися до Центру інформаційної підтримки компанії Інтертелеком.
  • Помилка 0423: закінчився термін дії. Перевірте введений вами пін-код. При виникненні цієї помилки необхідно звертатися до Центру інформаційної підтримки компанії Інтертелеком.
  • Помилка 0424: скретч-карта використана. Перевірте введений вами пін-код. Також необхідно перевірити баланс на рахунку номера телефону, який ви намагалися поповнити. Якщо кошти на рахунку поповнюваного номера не зараховані, необхідно звертатися до Центру інформаційної підтримки компанії Інтертелеком.
  • Помилка 9999: помилка при проведенні платежу – спробуйте ще раз. У разі повторення помилки повідомте про це оператора Центру інформаційної підтримки Інтертелеком.