Допомога

Код РУНА

РУНА (Разовий Універсальний Номер Абонента) - шестизначний цифровий код ідентифікації, що задається абонентом. Цей код використовується для:
  • ідентифікації абонента при реєстрації
  • додаткового захисту даних (налаштовується за бажанням абонента)
  • для розблокування логіна (номера телефону) після 10 разів підряд неправильно введеного пароля
Для одержання коду РУНА необхідно:

  • набрати *2772*хххххх, з телефону, зазначеного в полі "Номер телефону", і натиснути "Виклик" (зробити дзвінок)
  • або
  • відіслати sms-повідомлення хххххх на номер 2772
де xxxxxx - будь-які 6 цифр - обраний вами код РУНА.

Після дзвінка ви можете почути наступні голосові повідомлення:
  • "Активація пройшла успішно" - код РУНА активований успішно й буде діяти 10 хвилин;
  • "Невiрно набраний номер" - помилка формату дзвінка *2772*хххххх. Повторіть спробу;
  • "Невдала активацiя - спробуйте ще раз" - код РУНА неактивований. Спробуйте ще раз. У випадку повторення цієї помилки - повідомте в Call-Центр компанії ТОВ "Інтертелеком" по телефону *750 або 0-800-60-88-00.
Після відправлення sms на номер 2772 ви повинні отримати відповідне sms:
  • "kod RUNA хххххх vdalo aktyvovan" - код РУНА хххххх активований успішно й буде діяти 10 хвилин;
  • "kod RUNA ne aktyvovan. Pravylnyi format sms: AAAAAA, de A-tsyfra vid 0 do 9"- код РУНА неактивований. Помилка формату sms. Повторіть спробу.

Примітка. Номер 2772 легко запам'ятати мнемонічно (по буквеній клавіатурі термінала) - АSSА.

РУНА діє 10 хвилин після вдалої активації. Код разовий, після виходу із системи РУНА деактивується.

 

Формат номера телефону й пароля

При роботі в системі АССА скрізь використовується формат номера без лідируючого "0" (у дужках - приклади):
  • yyххххххх для прямої нумерації (481234567);
  • 94ххххххх для мобільної нумерації (941234567);
  • yy99ххххх для інтернет нумерації (449991234).

Пароль повинен складатися з 6-14 символів, припустимі символи: цифри, а також великі й маленькі латинські літери.

 

Початок роботи

Для початку роботи з Автоматичною Системою Самообслуговування Абонентів (АССА) ТОВ "Інтертелеком" необхідно зареєструватися на сайті.

 

Форма реєстрації

Форма реєстрації
(знаком ? відзначено спливаючі підказки для кожного поля)

Примітка. Код РУНА обов'язковий при реєстрації через інший номер Інтертелеком, ніж той, що зазначений у полі "Номер телефону" або через інтернет-з'єднання стороннього провайдеру. Код РУНА необов'язковий при реєстрації через номер Інтертелеком, зазначений у полі “Номер телефону”.

E-mail необхідний для можливості відновлення загубленого пароля.

Примітка. Відновлення пароля можливо тільки у випадку вказаної адреси e-mail. В іншому випадку для відновлення пароля необхідно звернутися в Центр обслуговування абонентів ТОВ "Інтертелеком" (при собі мати паспорт).

Можливі текстові повідомлення на сайті при реєстрації:

  • Реєстрація пройшла успішно;
  • Помилка 0501: номер уже зареєстрований - спроба повторної реєстрації. Якщо ж ви не проводили реєстрацію раніше, сповістіть про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефоні *750 або 0-800-60-88-00;
  • Помилка 0502: невірний код РУНА - перевірте правильність уведення отриманого коду. У випадку повторення помилки рекомендується активувати новий код РУНА. Якщо помилка повторюється знову - сповістіть про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефону *750 або 0-800-60-88-00;
  • Помилка 0503: невірно вказаний номер телефону або незаповнене поле РУНА - перевірте правильність зазначеного номера телефону. Якщо номер набраний правильно й він збігається з номером телефону, з якого ви зробили з'єднання з Інтернет, то сповістите про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефону *750 або 0-800-60-88-00. У випадку, якщо зазначений номер правильний, а ви здійснюєте вихід з іншого номера телефону або зі стороннього провайдеру - вам необхідно заповнити поле РУНА;
  • Помилка 0504: незаповнено поле РУНА - у випадку, якщо ви здійснюєте вихід з іншого номера телефону або зі стороннього провайдеру - вам необхідно заповнити поле РУНА;
  • Помилка 0599: помилка при реєстрації - повторіть спробу реєстрації. Якщо помилка повторюється - сповістіть про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефону *750 або 0-800-60-88-00.
  • Помилка 0615: робота в АССА заблокована власником номера - власником замовлена послуга "Відмова від використання АССА". Для поновлення роботи необхідно звернутися в ЦПіОА "ІнтерТелеком".

 

Форма входу в систему

Форма входу в систему

 

Пароль - вказуєте пароль, отриманий при реєстрації. У випадку відсутності пароля - необхідно зареєструватися.

Можливі текстові повідомлення на сайті при авторизації:

  • Помилка 0610: зазначений номер телефону не зареєстрований у системі - вам необхідно пройти процедуру реєстраціЇ номера телефону в системі АССА;
  • Помилка 0615: робота в АССА заблокована власником номера - власником замовлена послуга "Відмова від використання АССА". Для поновлення роботи необхідно звернутися в ЦПіОА "ІнтерТелеком".
  • Помилка 0630: зазначен невірний пароль – якщо пароль правильний, а помилка повторюється, то сповістіть про це оператору Call-Центра компанії Інтертелеком по телефону *750 або 0-800-60-88-00;
  • Помилка 0631: вказано невірний пароль. Залишилось спроб: Х - перевірте правильність уведення пароля. Після Х невдалих спроб вхід в АССА буде блокований. Якщо пароль правильний, а помилка повторюється, то сповістіть про це оператору Call-Центра компанії Інтертелеком по телефоні *750 або 0-800-60-88-00;
  • Помилка 0633: вказано невірний пароль 10 разів підряд. Вхід в АССА блокований - при наступному вході в систему АССА буде потрібний код РУНА;
  • Помилка 0699: помилка при авторизації – повторіть спробу авторизації. Якщо помилка повторюється - сповістіть про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефону *750 або 0-800-60-88-00.

 

Форма налаштувань АССА

Форма настроювань АССА
(знаком ? відзначено спливаючі підказки для кожного поля)

Розділи, у яких потрібна РУНА - додатковий захист. Розділи, які відзначені в цьому настроюванні, будуть доступні тільки після введення коду РУНА. Після реєстрації виставляються налаштування як на картинці вище.

 

Включення керування послугами й зміною тарифного плану

Для активації можливості керування (додавання, зміна, відмова) послугами й тарифним планом, необхідно відзначити поле "Згодний" під відповідною угодою:

Угода

Ця угода з'являється при вході в розділи "Керування послугами" і "Зміна пакета" і забороняє роботу в цих розділах до його підписання.

 

Керування послугами

У цьому розділі можна включати/відключати основні й додаткові послуги, міжміський/міжнародний зв'язок, послуги Інтернет. Форма керування послугами:

Керування послугами

У формі надається наступна інформація зі списку припустимих послуг:

  • Абонплата (щомісяця);
  • Вартість активації;
  • Поточний стан.

Після замовлення зміни тарифного плану формується заявка (стан якої можна переглянути в меню Заявки). Коли заявка буде оброблена (близько 1 хвилини), абонент отримує sms:

ASSA N{номер замовлення}{дія}{назва послуги}{дата зміни}{результат обробки}.

Можливі дії:

  • pidkliuchennia - включення послуги;
  • vidkliuchennia - вимкнення послуги.

Можливі результати обробки:

  • vykonuietsia - замовлення перевірене й буде виконане у зазначену дату зміни;
  • skasovano: dodatkova uhoda - на номері телефону є діюча додаткова угода, що забороняє зміни послуги;
  • skasovano: nedostatno koshtiv - на особовому рахунку недостатньо коштів для зміни послуги;
  • skasovano: po zaiavi abonenta – абонент відмовився від зміни послуги (скасував заявку).

Увага! При замовленні/зміні послуги необхідно наявність на особовому рахунку суми в розмірі "Абонплата+Вартість активації".

Сума "Вартість активації" знімається відразу після обробки заявки.В випадку відмови від послуги (до моменту її активації) знята сума повертається на особовий рахунок.

em>Примітка. В випадку зміни Інтернет-послуг необхідно провести перепідключення сессії (якщо вона була активною) для активації нових умов роботи.

 

Зміна пакета

У цьому розділі можна перемінити поточний тарифний план. Абонентові буде наданий список тарифних планів, доступних для зміни. Форма зміни тарифного плану:

Зміна пакета

У формі відразу надається наступна інформація з тарифного плану (пакету):

  • вартість переходу (зміни тарифного плану);
  • щомісячна абонплата.

Після вибору тарифного плану (клич мишею за назвою) надається наступна інформація із замовленими на даний момент додатковими послугам:

  • вартість щомісячної абонплати послуги в новому тарифному плані;
  • доступність послуги (надається або ні в обраному тарифному плані).

Після замовлення зміни тарифного плану формується заявка (стан якої можна переглянути в розділі Заявки). Коли заявка буде оброблена (звичайно не більше 1 хвилини), абонент отримує sms:

ASSA N{номер замовлення} Zmina na {назва пакета} {дата зміни} [результат обробки].

Можливі результати обробки:

  • vykonuietsia - замовлення перевірене й буде виконае у зазначену дату зміни;
  • skasovano: dodatkova uhoda - на номері телефону є діюча додаткова угода, що забороняє зміну тарифного плану;
  • skasovano: nedostatno koshtiv - на особовому рахунку недостатньо коштів для зміни тарифного плану;
  • skasovano: po zaiavi abonenta – абонент відмовився від зміни тарифного плану (скасував заявку).

Увага! При зміні тарифного плану необхідна наявність на особовому рахунку суми в розмірі "Вартість переходу".

Сума "Вартість переходу" знімається відразу після успішної обробки замовлення. На разі відмови від зміни тарифного плану знята раніше сума повертається на особовий рахунок.

 

Форма заявок

Форма заявок

У цьому розділі відображаються заявки за поточний місяць, а також всі заявки, що очікують обробки або виконання.

 

Форма архіву заявок

Форма архіву заявок

У цьому розділі відображаються всі виконані (виконані й скасовані) заявки, крім поточного місяця.

Можливий стан заявок (поточних і архівних):

  • На обробці
  • - замовлення ще не оброблене;
  • На виконанні - замовлення оброблене й очікує на виконання (стовпчик "Виконання"). У цьому стані стає доступним поле "Скасування замовлення";
  • Виконується скасування за заявкою абонента
  • - замовлення скасоване абонентом і виконується скасування;
  • Виконано (без відновлення в АССА) - замовлення виконане, але дані поки не оновлені в АССА;
  • Виконано - замовлення виконане;
  • Скасовано: за заявкою абонента - замовлення відмінене абонентом;
  • Відхилено: недостатньо коштів - для виконання замовлення необхідно поповнити рахунок;
  • Відхилено: не надається - замовлення містить послуги, які не надаються в поточному тарифному плані;
  • Відхилене: дод. угода - замовлення неможливе через наявність додаткової угоди;
  • Відхилено: не виконане завдання цієї групи - на виконанні вже перебуває завдання з однієї групи із замовленим (наприклад, МГ зв'язок і МН зв'язок);
  • Відхилено: послуги в заявці не сумісні - замовлення містить завдання, несумісні з поточними послугами (наприклад, АВН і Компліт);
  • Відхилено: повтор завдання - замовлення містить завдання, що замовлено раніше й ще не виконано;
  • Відхилене: завдання ідентично поточному стану - замовлення містить завдання, що відповідає поточному стану номера.

 

Податкові накладні

У цьому розділі можна оперативно отримати дані по податкових накладних: номер, дата, загальна сума й ПДВ. Оригінали податкових накладних висилаються поштою або можуть бути отримані в ЦПОА. Податкові накладні доступні не пізніше 5 числа місяця, що йде за датою накладної.

Податкові накладні

 

Блокування й розблокування доступу

У випадку, якщо абонент уведе 10 разів підряд неправильний пароль, доступ до АССА буде заблокований. При спробі авторизації заблокованого номера телефону буде запитаний код РУНА для розблокування:

Блокування й розблокування доступу

Можливі текстові повідомлення при авторизації заблокованого номера:

  • Помилка 0620: невірний код РУНА. Залишилося спроб: Х - перевірте правильність уведення отриманого коду. Після Х невдалих спроб код РУНА буде деактивовано;
  • Помилка 0621: термін дії РУНА минув – вам необхідно отримати новий код РУНА;
  • Помилка 0623: код РУНА заблоковано - причина блокування: 3 рази неправильно уведені авторизаційні дані (пароль або РУНА). Вам необхідно отримати новий код РУНА;
  • Помилка 0635: зазначено невірний пароль. Залишилося спроб: Х - перевірте правильність уведення пароля. Після Х невдалих спроб поточний код РУНА буде деактивовано. Якщо пароль правильний, а помилка повторюється, то сповістіть про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефону *750 або 0-800-60-88-00;
  • Помилка 0699: помилка при авторизації – Якщо помилка повторюється - сповістіть про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефоні *750 або 0-800-60-88-00.

 

Форма відновлення пароля

Відновлення паролю можливо лише у випадку зазначення e-mail адреси при реєстрації або у формі налаштувань АССА. В іншому випадку для відновлення паролю необхідно звернутися в Центр обслуговування абонентів ТОВ "Інтертелеком" (при собі мати паспорт).

Форма відновлення пароля
(знаком ? відзначено спливаючі підказки для кожного поля)

 

Можливі текстові повідомлення на сайті при відновленні пароля:

  • Пароль відправлений на ваш E-Mail – на зазначений при реєстрації e-mail відправлений лист із паролем;
  • Помилка 0511 : зазначений номер телефону не зареєстрований у системі – перевірте правильність вказаного номера телефону в полі "Номер телефону";
  • Помилка 0512 : E-Mail не зазначена при реєстрації – відновлення пароля неможливо. Звертайтеся в Центр обслуговування абонентів ТОВ "Інтертелеком" (при собі мати паспорт);
  • Помилка 0513 : не вдалося відправити E-Mail – системі не вдалося відправити лист по зазначеній адресі при реєстрації. Повторіть спробу. У випадку повторення помилки сповістіть про це операторів Call-Центра компанії Інтертелеком по телефоні *750 або 0-800-60-88-00.