Про систему

Автоматична система самообслуговування абонентів дозволяє отримати повний доступ до інформації про свій телефонний номер і особовий рахунок та управляти ними в режимі онлайн.

Система самообслуговування дозволяє:

  • поповнювати баланс особового рахунку
  • активувати додаткові послуги
  • змінювати тарифний план
  • отримати деталізацію дзвінків або трафіку інтернет сесій за обраний період
  • отримати дані по податковим накладним
  • заблокувати телефонний номер
  • керувати групою номерів (наприклад, номерами сім'ї або організації) визначивши куратора групи.

Також ви можете отримати дані щодо:

  • руху коштів по особовому рахунку
  • абонентському і лояльному стажі
  • нарахованим бонусам
  • передплаченим послугам

Для початку використання системою самообслуговування необхідно пройти процедуру реєстрації свого абонентського номеру.

Для корпоративних абонентів підключення до системи надається через куратора корпорації, якому необхідно оформити заяву на реєстрацію прав куратора у відділі по роботі з корпоративними клієнтами.